Управителят на НЗОК разпореди анализ на отчетените рецепти от аптеките

23/04/2025

Управителят на Националната здравноосигурителна каса (НЗОК) доц. Петко Стефановски разпореди извършването на анализ на отчетните данни от аптеките към НЗОК за периода 01.04.-16.04.2025 г. Целта на предприетите от доц. Стефановски действия е аптеките, които са договорни партньори на НЗОК, да получат навреме всички полагащи им се суми за отпуснати лекарства. Анализът се налага заради възникналия на 9 април технически проблем с обработката на електронни рецепти. Тогава част от аптеките са получили грешка за дублирано изпълнение или несъответствие с данните на Българска система за верификация на лекарствата. Съвместен екип с представители на Министерство на здравеопазването, НЗОК и Информационно обслужване извърши незабавен анализ, след като аптеките подадоха своите отчети за периода.

НЗОК информира районните здравноосигурителни каси за мерките, които трябва да предприемат за ускоряване и улесняване на работата на договорните партньори.

Върни се в началото на страницата
Управление на вашата поверителност

За оптималната работа на интернет страницата, порталът на НЗОК и нашите партньори използваме технологии, за да съхраняваме и/или да имаме достъп до информация за устройството Ви – бисквитки или cookies. Приемайки тези технологии, Вие позволявате на НЗОК и на партньорите ни да обработваме лични данни на този сайт, като поведението Ви или уникални идентификатори за Вашето устройство. Несъгласието или отмяната на съгласие може да се отрази неблагоприятно върху някои характеристики или функции.

Кликнете долу, за да се съгласите с гореспоменатото или да направите конкретен избор, включително да упражните правото си на несъгласие с това компании да обработват лична информация, базирана на легитимен интерес, а не съгласие. Можете да промените избора си по всяко време, като кликнете върху „Настройки“ по-долу.

Използваме данните ви за:

  • Точни данни за географско позициониране и идентификация чрез сканиране на устройства
  • Персонализирани реклами и съдържание, измерване на реклами и съдържание, статистика за аудиторията и разработване на продукти
  • Строго необходими бисквитки
  • Функционални
  • Аналитични
  • Реклама
  • Бисквитки за функции, анализ, рекламни (не-IAB доставчици) и социални медии