невъзможност за преглед на пациентското ми досие с уникалния код за достъп (УКД)

От: Д** С** Й** Зададен на: 19.04.2018   Отговорен на: 20.04.2018

Категория

Онлайн консултации

Въпрос

Първото издаване на УКД през 2014 не сработи. От второто издаване получих УКД на 11.9.2017г и в същия ден успях да разгледам досието си. Защо днес не може? Излиза съобщение "Връзката е незащитена.Собственикът на pis.nhif.bg e настроил уебсайта неправилно...." и последващото обяснение ,че "pis.nhif.bg използува невалиден сертификат....защото издателят на сертификата е неизвестен." Кога ще се оправи това положение?

Отговор

Уважаема госпожо Йорданова,
След извършена проверка установихме, че УКД кодът Ви е активен. Към момента няма проблем със системата.
Върни се в началото на страницата
Управление на вашата поверителност

За оптималната работа на интернет страницата, порталът на НЗОК и нашите партньори използваме технологии, за да съхраняваме и/или да имаме достъп до информация за устройството Ви – бисквитки или cookies. Приемайки тези технологии, Вие позволявате на НЗОК и на партньорите ни да обработваме лични данни на този сайт, като поведението Ви или уникални идентификатори за Вашето устройство. Несъгласието или отмяната на съгласие може да се отрази неблагоприятно върху някои характеристики или функции.

Кликнете долу, за да се съгласите с гореспоменатото или да направите конкретен избор, включително да упражните правото си на несъгласие с това компании да обработват лична информация, базирана на легитимен интерес, а не съгласие. Можете да промените избора си по всяко време, като кликнете върху „Настройки“ по-долу.

Използваме данните ви за:

  • Точни данни за географско позициониране и идентификация чрез сканиране на устройства
  • Персонализирани реклами и съдържание, измерване на реклами и съдържание, статистика за аудиторията и разработване на продукти
  • Строго необходими бисквитки
  • Функционални
  • Аналитични
  • Реклама
  • Бисквитки за функции, анализ, рекламни (не-IAB доставчици) и социални медии