Преглед на здравно осигурено лице, който не се е състоял

От: С** З** Зададен на: 14.03.2025   Отговорен на: 18.03.2025

Категория

Онлайн консултации

Въпрос

Здравейте, В приложението еЗдраве виждам вторичен преглед на здравно осигурено лице, който преглед не се е състоял в действителност; по времето, когато е вписан прегледа, лицето дори не е било на територията на България. Прегледът е попълнен в детайли и има анамнеза, състояние, лечение, които също не отговарят на реалността. Какъв е реда за подаване на жалба в този случай, къде следва да подам жалба и какви документи трябва да подам към нея? Благодаря.

Отговор

В случай на несъответствие между получената от Вас медицинска помощ и отразените дейности във Вашето електронно здравно досие, може да подадете жалба в районната здравноосигурителна каса (РЗОК). Адресите и телефоните за връзка са публикувани на сайта на НЗОК - в меню „Контакти“.
Контролните органи на институцията ще извършат проверка и писмено ще Ви информират за резултатите от нея.
Върни се в началото на страницата
Управление на вашата поверителност

За оптималната работа на интернет страницата, порталът на НЗОК и нашите партньори използваме технологии, за да съхраняваме и/или да имаме достъп до информация за устройството Ви – бисквитки или cookies. Приемайки тези технологии, Вие позволявате на НЗОК и на партньорите ни да обработваме лични данни на този сайт, като поведението Ви или уникални идентификатори за Вашето устройство. Несъгласието или отмяната на съгласие може да се отрази неблагоприятно върху някои характеристики или функции.

Кликнете долу, за да се съгласите с гореспоменатото или да направите конкретен избор, включително да упражните правото си на несъгласие с това компании да обработват лична информация, базирана на легитимен интерес, а не съгласие. Можете да промените избора си по всяко време, като кликнете върху „Настройки“ по-долу.

Използваме данните ви за:

  • Точни данни за географско позициониране и идентификация чрез сканиране на устройства
  • Персонализирани реклами и съдържание, измерване на реклами и съдържание, статистика за аудиторията и разработване на продукти
  • Строго необходими бисквитки
  • Функционални
  • Аналитични
  • Реклама
  • Бисквитки за функции, анализ, рекламни (не-IAB доставчици) и социални медии