зъболекарски услуги
От: Д** В** Зададен на: 22.08.2013 Отговорен на: 28.08.2013Категория
Онлайн консултации
Въпрос
СТОМАТОЛОГА НЕ РАБОТИ СЪС ЗДРАВНАТА КАСА А НА СВОБОДНА ПРАКТИКА. НА МЕН ЛИЧНО МИ НАПРАВИ МОСТАВЕ коронка на сина и почистване зъбен камък и други услуги.Не ми даде касова бележка за парите--1500лв Не записа и не ми поиска здравноусигурителната книжка--всъщност аз с какво доказвам при рекламация че са ми извършени тези услуги.Освен това моста за 630лв не ми хареса сега искам да го поправя. Искам да попитам така ли е редно--вземат се хилядарки и никакъв документ нито гаранция.Аз съм медицински работник и за два лева -направление от личния лекар даваме касова бележка а за толкова пари--НИЩО. ТОВА НЕ Е САМО МОЕ МНЕНИЕ А И НА ДРУГИ ХОРА ХОДИЛИ НА СТОМАТОЛОГ. Тази история се повтори и при друг и затова не реагирах отначало. Гледах хората как брояха парите и си отиваха и аз същото направих но сега се питам дали е редно и затова питам ВАС.До сега дадох 2000лв и никакъв документ а и резултата е плачевен.
Отговор
Когато жалбата Ви е свързана и с качеството на оказаната медицинска помощ, може да подадете жалба до Регионалните здравни инспекции (РЗИ), които са структури към Министерството на здравеопазването(МЗ) или до Изпълнителна агенция "Медицински одит" към МЗ на адрес – бул.”Георги Софийски” №3, гр.София 1606 - http://www.eama.bg