лекарство Прадакса

От: М** М** Зададен на: 30.03.2013   Отговорен на: 01.04.2013

Категория

Онлайн консултации

Въпрос

Разрешено ли е за употреба лекарството Прадакса и как се изписва- с или без протокол ? Има ли възрастово ограничение за ползване? Благодаря

Отговор

Уважаема госпожо Митева, лекарственият продукт PRADAXA е включен в Приложение 1 на Позитивния лекарствен списък и се заплаща частично от НЗОК:  hard capsules – количество на активното лекарствено вещество - 110 mg,, окончателна опаковка 10; hard capsules 110 mg, окончателна опаковка – 30; количество на активното лекарствено вещество – 150 mg, окончателна опаковка – 60.
Изписването става след консултация от лекар специалист по профила на заболяването. Вашият лекуващ лекар ще Ви осведоми подробно за начина да получавате PRADAXA по линия на НЗОК.
Върни се в началото на страницата
Управление на вашата поверителност

За оптималната работа на интернет страницата, порталът на НЗОК и нашите партньори използваме технологии, за да съхраняваме и/или да имаме достъп до информация за устройството Ви – бисквитки или cookies. Приемайки тези технологии, Вие позволявате на НЗОК и на партньорите ни да обработваме лични данни на този сайт, като поведението Ви или уникални идентификатори за Вашето устройство. Несъгласието или отмяната на съгласие може да се отрази неблагоприятно върху някои характеристики или функции.

Кликнете долу, за да се съгласите с гореспоменатото или да направите конкретен избор, включително да упражните правото си на несъгласие с това компании да обработват лична информация, базирана на легитимен интерес, а не съгласие. Можете да промените избора си по всяко време, като кликнете върху „Настройки“ по-долу.

Използваме данните ви за:

  • Точни данни за географско позициониране и идентификация чрез сканиране на устройства
  • Персонализирани реклами и съдържание, измерване на реклами и съдържание, статистика за аудиторията и разработване на продукти
  • Строго необходими бисквитки
  • Функционални
  • Аналитични
  • Реклама
  • Бисквитки за функции, анализ, рекламни (не-IAB доставчици) и социални медии