Час прием и час изписване

От: М** Х** Зададен на: 18.10.2019   Отговорен на: 29.10.2019

Категория

Онлайн консултации

Въпрос

Здравейте! Моя въпрос е следния: приет пациент в 14.00 часа и чекиран по същото време.Изписва се последния ден и се чекира в 8.00 часа.Ако клиничната пътека е 5 дни и петия ден се изписва спазен ли е минималния престой в този случай от 5 дни.Трябва ли последния ден да се изпише в 14.05 часа,за да се спази минималния престои по клинична пътека.И още един въпрос:не отпадна ли декларацията за ползване на личните данни за болниците.

Отговор

Уважаема г-жо Христова,
1.Съгласно нормативните документи НЗОК  и поставените изисквания в тях  изписваването в конкретния случай може да стане по всяко време на петия ден от пролежаването в болницата.
Трябва да се знае, че всяко едно лечебно заведение за болнична помощ има и правилник за вътрешния ред. Когато в него е указано друго, изписването ще бъде съобразено с него.
 2. Попълването на декларацията за ползване на личните данни не е отпаднала.
Върни се в началото на страницата
Управление на вашата поверителност

За оптималната работа на интернет страницата, порталът на НЗОК и нашите партньори използваме технологии, за да съхраняваме и/или да имаме достъп до информация за устройството Ви – бисквитки или cookies. Приемайки тези технологии, Вие позволявате на НЗОК и на партньорите ни да обработваме лични данни на този сайт, като поведението Ви или уникални идентификатори за Вашето устройство. Несъгласието или отмяната на съгласие може да се отрази неблагоприятно върху някои характеристики или функции.

Кликнете долу, за да се съгласите с гореспоменатото или да направите конкретен избор, включително да упражните правото си на несъгласие с това компании да обработват лична информация, базирана на легитимен интерес, а не съгласие. Можете да промените избора си по всяко време, като кликнете върху „Настройки“ по-долу.

Използваме данните ви за:

  • Точни данни за географско позициониране и идентификация чрез сканиране на устройства
  • Персонализирани реклами и съдържание, измерване на реклами и съдържание, статистика за аудиторията и разработване на продукти
  • Строго необходими бисквитки
  • Функционални
  • Аналитични
  • Реклама
  • Бисквитки за функции, анализ, рекламни (не-IAB доставчици) и социални медии