Служебен номер

От: А** Зададен на: 09/02/2009   Отговорен на: 10/02/2009

Въпрос

Защо системата на НЗОК не може да приема служебни номера, издадени от НАП, които заместват ЛНЧ? При избор на личен лекар трябва да се попълни ЕГН или ЛНЧ на осигуреното лице. НАП издава също така и служебни номера, но системата на НЗОК не ги приема. едно е това несъответствие да бъде поправено.

Отговор

Към момента регистрацията на избор на личен лекар, осъществен от лице със служебен номер, издаден от НАП, може да се въведе в новата интегрирана система на НЗОК, като данните се въвеждат ръчно от РЗОК до обявяване на новия електронен формат за подаване на пациентските листи.

Върни се в началото на страницата
Управление на вашата поверителност

За оптималната работа на интернет страницата, порталът на НЗОК и нашите партньори използваме технологии, за да съхраняваме и/или да имаме достъп до информация за устройството Ви – бисквитки или cookies. Приемайки тези технологии, Вие позволявате на НЗОК и на партньорите ни да обработваме лични данни на този сайт, като поведението Ви или уникални идентификатори за Вашето устройство. Несъгласието или отмяната на съгласие може да се отрази неблагоприятно върху някои характеристики или функции.

Кликнете долу, за да се съгласите с гореспоменатото или да направите конкретен избор, включително да упражните правото си на несъгласие с това компании да обработват лична информация, базирана на легитимен интерес, а не съгласие. Можете да промените избора си по всяко време, като кликнете върху „Настройки“ по-долу.

Използваме данните ви за:

  • Точни данни за географско позициониране и идентификация чрез сканиране на устройства
  • Персонализирани реклами и съдържание, измерване на реклами и съдържание, статистика за аудиторията и разработване на продукти
  • Строго необходими бисквитки
  • Функционални
  • Аналитични
  • Реклама
  • Бисквитки за функции, анализ, рекламни (не-IAB доставчици) и социални медии