пропуснат срок лекарство

От: Д** К** Зададен на: 04.01.2012   Отговорен на: 16.01.2012

Категория

Онлайн консултации

Въпрос

Пропуснала съм си срока да си взема лекарството с 4 дни (с тримесечна рецепта съм и незнаех изобщо, че има срокове). Има ли някакъв начин да си го получа или вече е късно и трябва да си го заплатя 100%? Благодаря Ви предварително!

Отговор

Уважаема г-жо Кръстанова, рецептите имат срок на валидност, считано от датата на издаване. Съгласно „Наредба № 4 /2009 г. за условията и реда за предписване и отпускане на лекарствени продукти“, отделните отрязъци на рецептурната бланка се изпълняват последователно в следните срокове, считано от датата на издаването й:
1. за отрязък А - до 15 календарни дни;
2. за отрязък В - от 30 до 45 календарни дни;
3. за отрязък С - от 60 до 75 календарни дни.
Върни се в началото на страницата
Управление на вашата поверителност

За оптималната работа на интернет страницата, порталът на НЗОК и нашите партньори използваме технологии, за да съхраняваме и/или да имаме достъп до информация за устройството Ви – бисквитки или cookies. Приемайки тези технологии, Вие позволявате на НЗОК и на партньорите ни да обработваме лични данни на този сайт, като поведението Ви или уникални идентификатори за Вашето устройство. Несъгласието или отмяната на съгласие може да се отрази неблагоприятно върху някои характеристики или функции.

Кликнете долу, за да се съгласите с гореспоменатото или да направите конкретен избор, включително да упражните правото си на несъгласие с това компании да обработват лична информация, базирана на легитимен интерес, а не съгласие. Можете да промените избора си по всяко време, като кликнете върху „Настройки“ по-долу.

Използваме данните ви за:

  • Точни данни за географско позициониране и идентификация чрез сканиране на устройства
  • Персонализирани реклами и съдържание, измерване на реклами и съдържание, статистика за аудиторията и разработване на продукти
  • Строго необходими бисквитки
  • Функционални
  • Аналитични
  • Реклама
  • Бисквитки за функции, анализ, рекламни (не-IAB доставчици) и социални медии