Неполучен отговор.

От: Д** Л** Зададен на: 16/04/2024   Отговорен на: 16/04/2024

Въпрос

На 26.03. 2024 година изпратих запитване през Онлайн консултация относно ,, прехвърляне на пациентска листа". До днес 16.04.2024г. отговор не съм получил.Моля да ми отговорите на въпроса , а ако няма възможност също да ми отговорите. Благодаря !

Отговор

На вашия въпрос, зададен на 26.03.2024 г., има публикуван отговор на 29.03.2024 година.
В уводния текст на рубриката  е записано, че отговорите не следват реда на подаването на въпросите, а се публикуват на страницата само в работни дни. Желателно е потребителите да ги търсят по датата, на която са отправили запитването си.
Върни се в началото на страницата
Управление на вашата поверителност

За оптималната работа на интернет страницата, порталът на НЗОК и нашите партньори използваме технологии, за да съхраняваме и/или да имаме достъп до информация за устройството Ви – бисквитки или cookies. Приемайки тези технологии, Вие позволявате на НЗОК и на партньорите ни да обработваме лични данни на този сайт, като поведението Ви или уникални идентификатори за Вашето устройство. Несъгласието или отмяната на съгласие може да се отрази неблагоприятно върху някои характеристики или функции.

Кликнете долу, за да се съгласите с гореспоменатото или да направите конкретен избор, включително да упражните правото си на несъгласие с това компании да обработват лична информация, базирана на легитимен интерес, а не съгласие. Можете да промените избора си по всяко време, като кликнете върху „Настройки“ по-долу.

Използваме данните ви за:

  • Точни данни за географско позициониране и идентификация чрез сканиране на устройства
  • Персонализирани реклами и съдържание, измерване на реклами и съдържание, статистика за аудиторията и разработване на продукти
  • Строго необходими бисквитки
  • Функционални
  • Аналитични
  • Реклама
  • Бисквитки за функции, анализ, рекламни (не-IAB доставчици) и социални медии