подаване на жалба

От: K** B** Зададен на: 16/04/2024   Отговорен на: 19/04/2024

Въпрос

Здравейте, искам да подам жалба срещу общопрактикуващ лекар. Моля да ме насочите как да го направя и в какъв срок мога да очаквам отговор

Отговор

Сигнал бихте могли да подадете лично или по пощата, до директора на съответната районна здравноосигурителна каса (РЗОК), с която лечебното заведение е сключило договор. Адресите и телефоните за връзка на РЗОК са публикувани на сайта на НЗОК - в меню „РЗОК“. В жалбата, в свободен текст,  следва да изложите конкретна информация, като приложите и копия от всички документи по случая, които имате в наличност, както и финансов документ (касов бон/фактура) за извършени от Вас плащания (ако има такива).

 

 

Върни се в началото на страницата
Управление на вашата поверителност

За оптималната работа на интернет страницата, порталът на НЗОК и нашите партньори използваме технологии, за да съхраняваме и/или да имаме достъп до информация за устройството Ви – бисквитки или cookies. Приемайки тези технологии, Вие позволявате на НЗОК и на партньорите ни да обработваме лични данни на този сайт, като поведението Ви или уникални идентификатори за Вашето устройство. Несъгласието или отмяната на съгласие може да се отрази неблагоприятно върху някои характеристики или функции.

Кликнете долу, за да се съгласите с гореспоменатото или да направите конкретен избор, включително да упражните правото си на несъгласие с това компании да обработват лична информация, базирана на легитимен интерес, а не съгласие. Можете да промените избора си по всяко време, като кликнете върху „Настройки“ по-долу.

Използваме данните ви за:

  • Точни данни за географско позициониране и идентификация чрез сканиране на устройства
  • Персонализирани реклами и съдържание, измерване на реклами и съдържание, статистика за аудиторията и разработване на продукти
  • Строго необходими бисквитки
  • Функционални
  • Аналитични
  • Реклама
  • Бисквитки за функции, анализ, рекламни (не-IAB доставчици) и социални медии