Кислороден апарат за домашно ползване

От: Д** Л** Зададен на: 25/03/2024   Отговорен на: 27/03/2024

Въпрос

Може ли вече да се закупи кислороден концентратор чрез НЗОК

Отговор

Съгласно Списъка с медицински изделия по групи, които НЗОК заплаща в условията на извънболничната медицинска помощ, и стойността, до която НЗОК заплаща за всяка група НЗОК, в сила от 01.01.2024г., НЗОК заплаща до 80 лв. месечно за ползване на кислороден концентратор, а не за закупуването му. Предстои обнародване в Държавен вестник на критериите за предписване и отпускане на кислородните концентратори и сключване на договор за доставка с търговеца на едро, който е заявител на тези медицински изделия съгласно Списъка, след което ще бъде възможно предписването и отпускането им на пациентите, отговарящи на утвърдените критерии.

 

Върни се в началото на страницата
Управление на вашата поверителност

За оптималната работа на интернет страницата, порталът на НЗОК и нашите партньори използваме технологии, за да съхраняваме и/или да имаме достъп до информация за устройството Ви – бисквитки или cookies. Приемайки тези технологии, Вие позволявате на НЗОК и на партньорите ни да обработваме лични данни на този сайт, като поведението Ви или уникални идентификатори за Вашето устройство. Несъгласието или отмяната на съгласие може да се отрази неблагоприятно върху някои характеристики или функции.

Кликнете долу, за да се съгласите с гореспоменатото или да направите конкретен избор, включително да упражните правото си на несъгласие с това компании да обработват лична информация, базирана на легитимен интерес, а не съгласие. Можете да промените избора си по всяко време, като кликнете върху „Настройки“ по-долу.

Използваме данните ви за:

  • Точни данни за географско позициониране и идентификация чрез сканиране на устройства
  • Персонализирани реклами и съдържание, измерване на реклами и съдържание, статистика за аудиторията и разработване на продукти
  • Строго необходими бисквитки
  • Функционални
  • Аналитични
  • Реклама
  • Бисквитки за функции, анализ, рекламни (не-IAB доставчици) и социални медии