Помощни средства

От: В** М** Зададен на: 01/12/2023   Отговорен на: 08/12/2023

Въпрос

Здравейте. Моля да ме извините за пуснатото повторно запитване,но за съжаление на имейла си не съм получавала отговор от вас.Успях да го видя след дълго и уморитилно ровене във всички отговори. Ходих да подам заявление,но ми отказаха подаването,защото нямам електронен протокол,моят както казах в първоначалното си запитване е на хартия,защото е издаден преди 01.07 2022 г.Комисията която го е издала вече не съществува и няма как да си осигуря електронен. Моля ви за информация редно ли е НЗОК да ми отказва помощните средства.Какво до направя?

Отговор

За отпускане на помощни средства, приспособления, съоръжения и медицински изделия (ПСПСМИ), които съгласно Списъка-спецификация не са от категорията „Еднократно разрешение от ЛКК/ТЕЛК/НЕЛК“, било то преди преди 01.07.2022г. или след 01.07.2022г., следва да се посети ЛКК/ТЕЛК за издаване на електронен протокол/решение за предписване ПСПСМИ.
Във Вашия случай, за да Ви се отпуснат „индивидуални ортопедични стелки“, следва да посетите ЛКК/ТЕЛК за издаване на електронен протокол/решение.
 
Върни се в началото на страницата
Управление на вашата поверителност

За оптималната работа на интернет страницата, порталът на НЗОК и нашите партньори използваме технологии, за да съхраняваме и/или да имаме достъп до информация за устройството Ви – бисквитки или cookies. Приемайки тези технологии, Вие позволявате на НЗОК и на партньорите ни да обработваме лични данни на този сайт, като поведението Ви или уникални идентификатори за Вашето устройство. Несъгласието или отмяната на съгласие може да се отрази неблагоприятно върху някои характеристики или функции.

Кликнете долу, за да се съгласите с гореспоменатото или да направите конкретен избор, включително да упражните правото си на несъгласие с това компании да обработват лична информация, базирана на легитимен интерес, а не съгласие. Можете да промените избора си по всяко време, като кликнете върху „Настройки“ по-долу.

Използваме данните ви за:

  • Точни данни за географско позициониране и идентификация чрез сканиране на устройства
  • Персонализирани реклами и съдържание, измерване на реклами и съдържание, статистика за аудиторията и разработване на продукти
  • Строго необходими бисквитки
  • Функционални
  • Аналитични
  • Реклама
  • Бисквитки за функции, анализ, рекламни (не-IAB доставчици) и социални медии