Размер на отпусканата помощ за слухов апарат.

От: Л** В** Зададен на: 20/01/2023   Отговорен на: 20/01/2023

Въпрос

Здравейте! Моля да ми кажете какъв е размера на отпусканата помощ за закупуване на слухов апарат. Предварително благодаря!

Отговор

НЗОК не отпуска парична помощ, а заплаща/доплаща стойност на търговец за съответното помощно средство, приспособление, съоръжение и медицинско изделие (ПСПСМИ). Утвърдените стойности за всички позиции по кодове на помощни средства, приспособления, съоръжения и медицински изделия са публикувани на интернет страницата на НЗОК – рубрика „Помощни средства“, подрубрика „Спецификации за ПСПСМИ и ремонтни дейности", секция „Списък-спецификация за ПСПСМИ и ремонтни дейности“, файл: Списък-спецификация с групирани и определени конкретни ПСПСМИ за хора с увреждания“.

Върни се в началото на страницата
Управление на вашата поверителност

За оптималната работа на интернет страницата, порталът на НЗОК и нашите партньори използваме технологии, за да съхраняваме и/или да имаме достъп до информация за устройството Ви – бисквитки или cookies. Приемайки тези технологии, Вие позволявате на НЗОК и на партньорите ни да обработваме лични данни на този сайт, като поведението Ви или уникални идентификатори за Вашето устройство. Несъгласието или отмяната на съгласие може да се отрази неблагоприятно върху някои характеристики или функции.

Кликнете долу, за да се съгласите с гореспоменатото или да направите конкретен избор, включително да упражните правото си на несъгласие с това компании да обработват лична информация, базирана на легитимен интерес, а не съгласие. Можете да промените избора си по всяко време, като кликнете върху „Настройки“ по-долу.

Използваме данните ви за:

  • Точни данни за географско позициониране и идентификация чрез сканиране на устройства
  • Персонализирани реклами и съдържание, измерване на реклами и съдържание, статистика за аудиторията и разработване на продукти
  • Строго необходими бисквитки
  • Функционални
  • Аналитични
  • Реклама
  • Бисквитки за функции, анализ, рекламни (не-IAB доставчици) и социални медии