протокол
От: Г** В** Зададен на: 17/06/2022 Отговорен на: 21/06/2022Въпрос
На 16.05.22г подадох документи за протокол, вх. № 95-х -хххх/16.05.22г . При опити да се свържа по телефона ,за да разбера готови ли са и да отида да ги взема никой не вдига посочените от националния телефон. Четири дни безуспешно звънене ,а съм на работа и не мога целодневно да ходя при Вас да проверявам. Моля зя съдействие ,става дума за София.Г. В. В. ЕГН ххххххххх
Отговор
Затова ще уточним , че съгласно правилника за условията и реда за работа на експертната комисия по чл.78, т. 2 от Закона за здравното осигуряване в Централното управление на НЗОК, комисията разглежда постъпилите заявления, извършва експертиза с участие на външен експерт, специалист по профила на заболяването, в срок до два месеца, считано от датата на подаване на документи в районната здравноосигурителна каса (РЗОК), когато на лицето не са отпускани до този момент лекарствени продукти по протокол за същото заболяване, заплащани напълно или частично от НЗОК.
Извън тези случаи, ако протоколът е за продължение на лечението, комисията извършва експертизата в 30-дневен срок от постъпването на документите в НЗОК.
В рубриката „Онлайн консултации“ не се извършват справки по подадени от конкретни лица заявления за отпускане по протоколи на лекарствени продукти, медицински изделия и диетични храни за специални медицински цели, заплащани от НЗОК. Информация се предоставя в районната здравноосигурителна каса (РЗОК), в която са подадени документите.