ПОЛУЧАВАНЕ НА ЛЕКАРСТВА ПО ЗДРАВНА КАСА

От: Е** К** Зададен на: 11/08/2022   Отговорен на: 25/08/2022

Въпрос

ЗАЩО ИМА ОГРАНИЧЕНИЕ ПРИ ПОЛУЧАВАНЕ НА ЛЕКАРСТВАТА ДА СЕ ЗАПЛАЩА САМО В БРОЙ . ЗАЩО ИМА ОГРАНИЧЕНИЕ ДА СЕ ДАВАТ ЛЕКАРСТВА ПО ЗДРАВНА КАСА САМО ДО 20,00Ч, НЯМАМЕ ЛИ ПРАВО СЛЕД ТОЗИ ЧАС ДА СМЕ БОЛНИ И ДА СИ ПОЛУЧИМ ЛЕКАРСТВАТА.

Отговор

В индивидуалния  договор на аптеката с НЗОК/РЗОК няма клауза, която да регламентира начина й на разплащане със задължително осигурените лица.
Работното време на аптеката се посочва в заявлението за сключване на договора с НЗОК/РЗОК и се обявява на видно място на входа на аптеката. През цялото работно време на аптеката се отпускат  лекарствени продукти, медицински изделия и диетични храни за специални медицински цели , заплащани напълно или частично от НЗОК.
Върни се в началото на страницата
Управление на вашата поверителност

За оптималната работа на интернет страницата, порталът на НЗОК и нашите партньори използваме технологии, за да съхраняваме и/или да имаме достъп до информация за устройството Ви – бисквитки или cookies. Приемайки тези технологии, Вие позволявате на НЗОК и на партньорите ни да обработваме лични данни на този сайт, като поведението Ви или уникални идентификатори за Вашето устройство. Несъгласието или отмяната на съгласие може да се отрази неблагоприятно върху някои характеристики или функции.

Кликнете долу, за да се съгласите с гореспоменатото или да направите конкретен избор, включително да упражните правото си на несъгласие с това компании да обработват лична информация, базирана на легитимен интерес, а не съгласие. Можете да промените избора си по всяко време, като кликнете върху „Настройки“ по-долу.

Използваме данните ви за:

  • Точни данни за географско позициониране и идентификация чрез сканиране на устройства
  • Персонализирани реклами и съдържание, измерване на реклами и съдържание, статистика за аудиторията и разработване на продукти
  • Строго необходими бисквитки
  • Функционални
  • Аналитични
  • Реклама
  • Бисквитки за функции, анализ, рекламни (не-IAB доставчици) и социални медии