заплащане на лекарство

От: Г** В** Зададен на: 01/09/2022   Отговорен на: 01/09/2022

Въпрос

Здравейте! Подала съм заявление за заплащане на Креон 25000 с входящ номер xx-xxxx от 05.08.2022г. Бих искала да знам дали молбата е разгледана и удовлетворена.

Отговор

В рубриката „Онлайн консултации“ не се извършват справки по подадени от конкретни лица заявления за отпускане по протоколи на лекарствени продукти, медицински изделия и диетични храни за специални медицински цели, заплащани от НЗОК. Информация се предоставя  в  районната здравноосигурителна каса (РЗОК),  в която са подадени документите.
Върни се в началото на страницата
Управление на вашата поверителност

За оптималната работа на интернет страницата, порталът на НЗОК и нашите партньори използваме технологии, за да съхраняваме и/или да имаме достъп до информация за устройството Ви – бисквитки или cookies. Приемайки тези технологии, Вие позволявате на НЗОК и на партньорите ни да обработваме лични данни на този сайт, като поведението Ви или уникални идентификатори за Вашето устройство. Несъгласието или отмяната на съгласие може да се отрази неблагоприятно върху някои характеристики или функции.

Кликнете долу, за да се съгласите с гореспоменатото или да направите конкретен избор, включително да упражните правото си на несъгласие с това компании да обработват лична информация, базирана на легитимен интерес, а не съгласие. Можете да промените избора си по всяко време, като кликнете върху „Настройки“ по-долу.

Използваме данните ви за:

  • Точни данни за географско позициониране и идентификация чрез сканиране на устройства
  • Персонализирани реклами и съдържание, измерване на реклами и съдържание, статистика за аудиторията и разработване на продукти
  • Строго необходими бисквитки
  • Функционални
  • Аналитични
  • Реклама
  • Бисквитки за функции, анализ, рекламни (не-IAB доставчици) и социални медии