Електронни рецепти
От: К** М** С** Зададен на: 15/07/2021 Отговорен на: 04/08/2021Въпрос
В деня преди стартирането на новата система на работа с електронни рецепти и книжки /14.07.2021/ ми се наложи да стартираме 2 електронни рецепти, тъй като пациентът беше дошъл малко по-рано за своите лекарства. Стартираха рецептите, но те не се появиха отново като активни. В този случай как да обслужа пациента когато му дойде датата за изпълнение на рецептата?Q
Отговор
Проблемите, свързани с изпълнение на издадено електронно предписание (електронна рецепта), са извън компетентността на Националната здравноосигурителна каса. Електронното предписание е елемент от Националната здравноосигурителна система (НЗИС), която се създава и поддържа от Министерство на здравеопазването.
В този случай изпълнителите на медицинска помощ, могат да се обърнат към софтуерната фирма, обслужваща медицинския им софтуер, за анализиране на възникналия проблем и за отстраняването му.