ЗАМЯНА НА ИЗПЪЛНЕНА РЕЦЕПТУРНА КНИЖКА

От: Ч** З** Зададен на: 02/10/2020   Отговорен на: 06/10/2020

Въпрос

Колко дни преди обичайния срок за посещение на ОПЛ за вписване на лекарствата в нова рецептурна книжка трябва да ида предварително при ОПЛ за съответните дейности? Разбрах, че след това трябва да заверя рецептурната книжка в РЗОК. ПП. Може би такъв въпрос вече е задаван, но не видях опция за търсене в рубриката "Въпроси и отговори".

Отговор

Нова рецептурна книжка се преиздава само след като  задължително осигуреното лице  е получило изписаните по старата рецептурна книжка лекарствени продукти/медицински изделия/диетични храни за специални медицински цели - т.е. може да посетите общопрактикуващия си лекар (ОПЛ) след последното отпускане на лекарствените продукти по старата рецептурната книжка.
Върни се в началото на страницата
Управление на вашата поверителност

За оптималната работа на интернет страницата, порталът на НЗОК и нашите партньори използваме технологии, за да съхраняваме и/или да имаме достъп до информация за устройството Ви – бисквитки или cookies. Приемайки тези технологии, Вие позволявате на НЗОК и на партньорите ни да обработваме лични данни на този сайт, като поведението Ви или уникални идентификатори за Вашето устройство. Несъгласието или отмяната на съгласие може да се отрази неблагоприятно върху някои характеристики или функции.

Кликнете долу, за да се съгласите с гореспоменатото или да направите конкретен избор, включително да упражните правото си на несъгласие с това компании да обработват лична информация, базирана на легитимен интерес, а не съгласие. Можете да промените избора си по всяко време, като кликнете върху „Настройки“ по-долу.

Използваме данните ви за:

  • Точни данни за географско позициониране и идентификация чрез сканиране на устройства
  • Персонализирани реклами и съдържание, измерване на реклами и съдържание, статистика за аудиторията и разработване на продукти
  • Строго необходими бисквитки
  • Функционални
  • Аналитични
  • Реклама
  • Бисквитки за функции, анализ, рекламни (не-IAB доставчици) и социални медии