Подвеждаща информация в аптека и некоректен софуер
От: С** С** А** Зададен на: 06/07/2020 Отговорен на: 06/07/2020Въпрос
На 28.06.2020 посетих аптека ххх в кв.А.(гр.B), за да закупя продукт на фирма URIAGE. На врататa имаше обявена промоция на всички продукти от марката в размер на -20%. Продуктът струва 29.18 лв, а отстъпката , която получих по касов бон е в размер на 4,05 лв, което не е 20%. Когато възразих за това, фармацевтката отговори че това е заложено софтуерно и не може да направи нищо. След като и казах, че информацията е подвеждаща и техния софтуер не ме интересува, тя се мина зад шкафовете, за да говори с някого по телефона и след като се върна ми отфовори, че е говорила с някакъв счетоводител и ще ми върне 1 лв, защото счетоводителя и бил казал, че сумата трябвало да е се раздели на 1.2 и се получавало 24,16 лв. Отново отказах, тъй каго според указанията на промоционалния плакат (а и видно от касовата бележка – „търг.отст:20%“) отстъпката е 20% и в този случай би трябвало да е 5,83 лв или да заплатя 23,34 лв. Фармацевтката ми каза, че няма какво повече да направи и не може да ми направи такава отстъпка. Промоцията е валидна до 30.06.2020. Би било добре да се проверят и други продажби на продуктите от тази марка, тъй като действително софтурът е настроен подвеждащо и всички продажби за промоционалния период са били в ущърб на потрбителите. При необходимост мога да предоставя касова бележка, снимка от промоционалния плакат, както и снимка на продукта с цена от аптеката, Данни за апетката: Име - xxxxx седалище- ул. ххх бл.4 ЕИК - ххххххх Адрес на обекта - гр.В., кв. А., ул. xxxxxxx