Безплатни тест ленти за инсулинозависими

От: В** Л** Т** Зададен на: 14/06/2016   Отговорен на: 15/06/2016

Въпрос

Трябва ли да се доплащат безплатните тест ленти за глюкомер?

Отговор

Уважаема госпожо Тодорова, за всички тест-ленти НЗОК заплаща 19,20 лв. за 1 опаковка. Това е видно от  „Списък с медицински изделия по групи, които НЗОК заплаща в условията на извънболничната медицинска помощ и стойността, до която НЗОК заплаща за всяка група“ (публикуван на интернет страницата на НЗОК в линк „Лекарства“, подлинк „Медицински изделия и диетични храни“) и съответно в актуализационния файл, който е задължителен за всички аптеки.
Вносителите на тест-ленти нямат право да доставят тест-ленти в аптеките на цена по-висока от заявената в ежегодната процедура по договаряне.
Върни се в началото на страницата
Управление на вашата поверителност

За оптималната работа на интернет страницата, порталът на НЗОК и нашите партньори използваме технологии, за да съхраняваме и/или да имаме достъп до информация за устройството Ви – бисквитки или cookies. Приемайки тези технологии, Вие позволявате на НЗОК и на партньорите ни да обработваме лични данни на този сайт, като поведението Ви или уникални идентификатори за Вашето устройство. Несъгласието или отмяната на съгласие може да се отрази неблагоприятно върху някои характеристики или функции.

Кликнете долу, за да се съгласите с гореспоменатото или да направите конкретен избор, включително да упражните правото си на несъгласие с това компании да обработват лична информация, базирана на легитимен интерес, а не съгласие. Можете да промените избора си по всяко време, като кликнете върху „Настройки“ по-долу.

Използваме данните ви за:

  • Точни данни за географско позициониране и идентификация чрез сканиране на устройства
  • Персонализирани реклами и съдържание, измерване на реклами и съдържание, статистика за аудиторията и разработване на продукти
  • Строго необходими бисквитки
  • Функционални
  • Аналитични
  • Реклама
  • Бисквитки за функции, анализ, рекламни (не-IAB доставчици) и социални медии