заверка на Рецептурни книжки

От: И** Н** Зададен на: 21/08/2014   Отговорен на: 25/08/2014

Въпрос

Мой близък получава лекарство с протокол, заверен от НЗОК. Необходима ли е презаверка на Рецептурната книжка до изтичане на срока на протокола

Отговор

Уважаема госпожо Несторова, съгласно Указанието за преминаване от тризначни към четиризначни МКБ-кодове при предписване и отпускане на лекарствени продукти, медицинси изделия и диетични храни за специални медицински цели, заплащани от НЗОК в извънболничната помощ от 25.11.2013 г., личният лекар нанася в рецептурната книжка четиризначния/те МКБ код/ве, след което пациентът заверява книжката до 31.08.2014 г. в съответната РЗОК.
Отпускането на лекарствени продукти по протокол може да се извършва по рецептурни бланки, съдържащи тризначни МКБ-кодове до 30.09.2014 г.
Върни се в началото на страницата
Управление на вашата поверителност

За оптималната работа на интернет страницата, порталът на НЗОК и нашите партньори използваме технологии, за да съхраняваме и/или да имаме достъп до информация за устройството Ви – бисквитки или cookies. Приемайки тези технологии, Вие позволявате на НЗОК и на партньорите ни да обработваме лични данни на този сайт, като поведението Ви или уникални идентификатори за Вашето устройство. Несъгласието или отмяната на съгласие може да се отрази неблагоприятно върху някои характеристики или функции.

Кликнете долу, за да се съгласите с гореспоменатото или да направите конкретен избор, включително да упражните правото си на несъгласие с това компании да обработват лична информация, базирана на легитимен интерес, а не съгласие. Можете да промените избора си по всяко време, като кликнете върху „Настройки“ по-долу.

Използваме данните ви за:

  • Точни данни за географско позициониране и идентификация чрез сканиране на устройства
  • Персонализирани реклами и съдържание, измерване на реклами и съдържание, статистика за аудиторията и разработване на продукти
  • Строго необходими бисквитки
  • Функционални
  • Аналитични
  • Реклама
  • Бисквитки за функции, анализ, рекламни (не-IAB доставчици) и социални медии