phone
Национален телефонен номер
0800 14 800



Период:
25.07.2019 00:00:00 - 25.08.2019 23:59:59
Смяна на опл
от: Елка Дойчинова  
Дата: 17.08.2019 14:39:56

Здравейте, родителите ми са пенсионери и доскоро се обслужваха сами. Баща ми е с болестта Паркинсон а майка ми с Алцхаймер. Какъв е реда да им сменя опл, с цел аз да им взимам лекарствата? В момента те са далече от мен в друга област, и пътуването в работно време ми е невъзможно, за да оправя документите и да им взема лекарствата, а те сами не могат да отидат, тъй като са на село и придвижването до града е ограничено от към транспорт, друг е момента че баща ми вече е неподвижен, а майка е да отиде не знае какво да прави. Благодаря


Отговор от НЗОК   Дата: 22.08.2019 17:45:17

Болничен
от: Калина Колешова  
Дата: 17.08.2019 11:41:44

Колко максимално може да продължи болничен по повод артроскопска операция на коляно?


Отговор от НЗОК   Дата: 19.08.2019 11:11:11

Золадекс
от: Любомира Бирникова  
Дата: 16.08.2019 22:57:07

Здравейте,
След лапороскопска операция с тежка ендометриоза ми бе изписан Золадекс, но не ми стана ясно кой трябва да ми даде рецепта и дали трябва да ходя до здравната каса? И ако минава през здравна каса, има ли някакво намаление на цената?
Предварително благодаря!


Отговор от НЗОК   Дата: 19.08.2019 16:49:04

гинекомастия
от: севджан мухамед  
Дата: 16.08.2019 21:26:27

Поема ли Здравната Каса операция за премахване на гинекомастия ?


Отговор от НЗОК   Дата: 22.08.2019 10:53:35

Отказан вторичен преглед
от: Цветелина Антонова  
Дата: 16.08.2019 17:10:59

Аз съм пациент с временно пребиваване на място различно от това, на което практикува моят личен лекар. Работя сезонно в Слънчев бряг. След заболяване от ентеровирус, установен от лекар в частен кабинет, който няма договор с НЗОК бях посъветвана да излеза в болничен, тъй като работя с туристи и аз съм вирусоносител. Въпросният лекар не можеше да издаде такъв и ме насочи в Здравна къща Несебър. Там след платен преглед от общопрактикуващ лекар (макар да ми бе казано, че трябва да платя само такса) ми бе издаден болничен и насрочен час за вторичен преглед. при посещение за вторичен преглед въпросният общопрактикуващ лекар отказа да ме прегледа, защото аз не съм нейн пациент и "ще я вкарам в затвора"???? Къде може да се преглежда пациент, който е на място различно от това, където е личният му лекар?


Отговор от НЗОК   Дата: 22.08.2019 15:34:04

Личен лекар
от: Габриела Цолова  
Дата: 16.08.2019 15:38:51

Здравейте!Личният ми лекар е пенсионер от 01.06.19г. ,за което аз разбирам сега. Въпросът ми е дали автоматично съм прехвърлена при друг лекар ,ако да как да разбера кой е, или мога сама да избирам . Благодаря!


Отговор от НЗОК   Дата: 21.08.2019 17:36:43

Личен лекар - проблем с достъп до моето досие
от: Калина Жечева  
Дата: 16.08.2019 14:22:14

Миналата седмица ми бе открито заболяване, поради което се налага посещението ми на ендокринолог. При посещението ми на личния лекар стана ясно, че от м. юли аз не съм му пациент и не може да ми даде направление. Аз не съм правила постъпления това да се случи.
Направих проверка във Вашия клон в Люлин 10 - там ми обясниха, че при тях няма подобна информация, и че д-р С. е моят личен лекар вече 5 години. В сайта е отразено същото. Втора седмица безуспешно правя опит да се свържа по телефона с отдела, който поддържа базата данни на касата. Разговарях и с Вашия пресцентър - те ме поканиха да отида на място, което не считам за необходимо при положение, че нямам отношение към възникналата грешка.
Моля, предприемете нужните мерки и оправете достъпа на лекаря ми до системата. Разполагате с личните ми данни, както и с тези на лекаря - .............. Очаквам да получа писмено потвърждение, че вече всичко е коригирано в рамките на следващите 10 работни дни.
Калина Жечева


Отговор от НЗОК   Дата: 16.08.2019 14:32:32

ОТКАЗ ОТ ПОЛЗВАНЕ УСЛУГАТА ЛИЧЕН ЛЕКАР
от: Галина Христова  
Дата: 16.08.2019 13:47:30

По повод, подадено от мен ЗАЯВЛЕНИЕ, че не желая повече да бъда пациент на д-р М. А. и по повод желанието ми да не ползвам вече УСЛУГАТА ЛИЧЕН ЛЕКАР, моля да преустановите здравното ми досие към горепосочения лекар. НЕ ЖЕЛАЯ ДА СЕ ВОДЯ ПАЦИЕНТ на който и да е общо практикуващ лекар, на територията на Р България.
Моля, удовлетворете искането ми!!!


Отговор от НЗОК   Дата: 16.08.2019 14:19:03

E113-01-475 от 11.07.2019 лечение в чужбина на деца
от: Явор Нейков  
Дата: 16.08.2019 13:42:46

Здравейте, Моля да бъда информиран за контактни данни (име, e-mail, телефон) и връзка с отговорното лице (експерт), по досието на сина ми Р. Я. Н. с вх. номер на заявлението Е113-01-475 от 11.07.2019, за да получа отговор по компетентност относно застрахователни и осигурителни права в трети страни.
Моля да ме информирате за процедурата за оторизиране на НЗОК да извърши проучване и определяне на болница в ЕС, в която да се проведе специфичната терапия указана в приложената към преписката медицинска документация, защото опитите ни да получим съгласие от пет германски болници се оказаха безуспешни.
Моля да ми отговорите дали разходите за лечение в трета страна (извън ЕС, напр. Турция, Израел, САЩ) се реимбурсират от НЗОК, ако това лечение е налично в ЕС, но е отказано да бъде извършено по обективни и/или субективни причини.
Очаквам Вашият отговор възможно най-скоро.
С уважение


Отговор от НЗОК   Дата: 16.08.2019 15:01:44

ваксина ротарикс
от: Десислава Бисерова Жекава  
Дата: 15.08.2019 23:48:20

Здравейте, племенничката ми е родена на 2.08.2019 и мислим за ваксина ротарикс. Интересува ме заплаща ли се ваксината или е безплатна?
Благодаря!


Отговор от НЗОК   Дата: 21.08.2019 14:24:44