phone
Национален телефонен номер
0800 14 800



Период:
01.06.2022 00:00:00 - 01.07.2022 23:59:59
ТЕСТ ЛЕНТИ за глюкомер
от: В. К.  
Дата: 27.06.2022 11:01:32

От къде може да направя справка за получените лентички за глюкомер назад във времето? интересува ме във връзка с получаване на сензор


Отговор от НЗОК
  Дата: 29.06.2022 15:25:03

системата ви
от: I. U.  
Дата: 27.06.2022 10:45:41

Кога се очаква да възстановите системата си за лекарствата защото в аптеките не могат да дадат никаква информация ами ако съм болен от рак и не си взема лекарствата какво да умирам ли ?


Отговор от НЗОК
  Дата: 27.06.2022 15:44:38

Протокол за лечебно адаптирано мляко
от: В. М.  
Дата: 27.06.2022 09:27:37

Може ли протоколът да бъде продължен или изаден нов от специалист, който не работи с НЗОК? Трябва ли да изтече срокът му или може предварително да се удължи?


Отговор от НЗОК
  Дата: 27.06.2022 15:59:01

Covid-19 – RT-PCR тестуване
от: Д. .  
Дата: 27.06.2022 09:26:59

Здравейте,
искам да попитам при грипоподобна симптоматика (висока температура, кашлица, мускулни болки, болки в гърлото, загуба на обоняние) възможно ли е да се вземе направление за Covid-19 – RT-PCR тест и ако е с направление той поема ли се от здравната каса или се заплаща от пациента?


Отговор от НЗОК
  Дата: 28.06.2022 15:22:25

Изменение в стойността на месечната вноска за самоосигуряващо се лице
от: А. Х.  
Дата: 26.06.2022 19:02:04

Здравейте!
Аз съм самоосигуряващо се лице. На 4 януари 2022 г. заплатих 12 вноски за 12-те месеца на годината: 26 лв. х 12 месеца = 312 лева. Тези дни случайно видях, че месечната вноска от април нататък е различна, не е 26 лв., а е 28,40 лв. С други думи дължа още 2,40 х 12 месеца = 28,80 лв. Как мога да внеса тази допълнителна сума онлайн, тъй като се намирам в чужбина? Има ли и дължими лихви/глоби? Много благодаря!


Отговор от НЗОК
  Дата: 28.06.2022 15:54:57

Здравено осигуряване деца
от: T. D.  
Дата: 26.06.2022 09:44:57

Здравейте,

След смяна на бащино и фамилно име на децата ни не фигурират в здравната система като осигурени.
Моля, за обратна връзка как да процедираме.

С уважение


Отговор от НЗОК
  Дата: 27.06.2022 09:39:20

смяна на личен лекар
от: С. П.  
Дата: 25.06.2022 23:07:29

Личната ни лекарка се пенсионира и от 01. 06 не практикува. Записах ни при нов личен лекар, но той ми каза че официално ще се водим негови пациенти от 01.07.
Детето ми 2ра седмица е болно. Мога ли да взема направление? Вече 2 пъти сме посещавали новия ни лекар и платих колкото аз прецених. Не ми е казвал точна сума, но не разбирам наистина ли са такива правилата, че ние на практика един месец сме без лекар? Двама осигурени възрастни и 2 деца


Отговор от НЗОК
  Дата: 28.06.2022 15:10:43

издване на здравноосигурителна книжка за дете
от: С. П.  
Дата: 25.06.2022 13:46:06

Здравейте, искам да попитам в 8ма поликлиника дали може да бъде издадена такава здравноосигуритeлна (синя) книжка за дете


Отговор от НЗОК
  Дата: 28.06.2022 15:08:43

Избор на нов личен лекар
от: Д. К.  
Дата: 24.06.2022 20:17:45

Имам ли възможност да подам регистрационна форма за постоянен избор на общопрактикуващ лекар онлайн и ако да - как и къде.


Отговор от НЗОК
  Дата: 28.06.2022 15:04:05

Здравни осигуровки
от: К. М.  
Дата: 24.06.2022 18:36:55

Живея и работя в чужбина. 1Какво да направя и какви документи ми трябват за да спра плащания по здравно осигуряване в България?
2 Оперирах се от дискова херния в чужбина
където живея . Имам ли право на ТЕЛК в България за инвалидна пенсия Какви документи ми трябват?


Отговор от НЗОК
  Дата: 29.06.2022 16:50:52