Смяна личен лекар чрез ПИС и електронен подпис
От: Р** К** Зададен на: 06/12/2022 Отговорен на: 06/12/2022Въпрос
Здравейте! При опит за смяна на ЛЛ с електронен подпис на Информационно обслужване ми излиза следното съобщение: ГРЕШКА=CKR_TOKEN_NOT_RECOGNIZED. Електронният подпис работи - използва се ежедневно и многократно. Как мога да сменя ЛЛ с електронен подпис - какво значи тази грешка и какво следва да направя? Има ли друг вариант (освен ненужно посещение на здрав човек в лекарски кабинет) с електронен подпис НЕ програмист да може да си смени личния лекар?
Отговор
Грешката не е от системата на НЗОК. Вашият токен (смарт карта) не се разпознава от библиотека. Към момента не се забелязва проблем със системата. Достъп до медицинската Ви информация в ПИС на НЗОК се извършва само с персонален квалифициран електронен подпис, издаден на физическо лице.