Обслужване в аптека

От: И** М** Зададен на: 10/03/2015   Отговорен на: 16/03/2015

Въпрос

Не знам дали трябва да се обърна към Вас,но щом фармацефт работи със НЗОК мисля,че Вие трябва да вземете отношение.Крайно съм недоволен от ослужването в аптека Скай Хелт намираща се на Лъвов мост и по специално от фарм.Анелия.За съжаление не ми даде фамилията си.Крайно некомпетентна,мудна,бавна,задаваща ми куп въпроси за медикаментите,които получавам.Винаги ги взимам от тази аптека,но за първи път попадам на подобна фармац.Ако Вие имате отношение към кадрите обслужващи хора взимащи лекарства по НЗОК,моля да подбирате кадрите занимаващи се с рецептите по Здравна каса.

Отговор

Уважаеми г-н Михайлов, съгласно нормативната уредба, при приемането на рецептите и лекарствените листове магистър-фармацевтът се задължава да проверява дали са спазени изискванията  по предписване  лекарствените продукти. При отпускане на лекарствени продукти магистър-фармацевтът е длъжен да предостави информация и съвети на пациентите, изразени ясно, на език, лесен за възприемане, относно безопасното и ефективното приемане и използване на лекарствените продукти. Средната продължителност на обработване на рецепта и отпускане на предписаните лекарствени продукти, медицински изделия и диетични храни е 6 минути.
Върни се в началото на страницата
Управление на вашата поверителност

За оптималната работа на интернет страницата, порталът на НЗОК и нашите партньори използваме технологии, за да съхраняваме и/или да имаме достъп до информация за устройството Ви – бисквитки или cookies. Приемайки тези технологии, Вие позволявате на НЗОК и на партньорите ни да обработваме лични данни на този сайт, като поведението Ви или уникални идентификатори за Вашето устройство. Несъгласието или отмяната на съгласие може да се отрази неблагоприятно върху някои характеристики или функции.

Кликнете долу, за да се съгласите с гореспоменатото или да направите конкретен избор, включително да упражните правото си на несъгласие с това компании да обработват лична информация, базирана на легитимен интерес, а не съгласие. Можете да промените избора си по всяко време, като кликнете върху „Настройки“ по-долу.

Използваме данните ви за:

  • Точни данни за географско позициониране и идентификация чрез сканиране на устройства
  • Персонализирани реклами и съдържание, измерване на реклами и съдържание, статистика за аудиторията и разработване на продукти
  • Строго необходими бисквитки
  • Функционални
  • Аналитични
  • Реклама
  • Бисквитки за функции, анализ, рекламни (не-IAB доставчици) и социални медии