грешки в комуникацията с НЗОК

От: С** Зададен на: 30/07/2014   Отговорен на: 31/07/2014

Въпрос

1. При опит да използвам телефон 080014800 се оказва, че не е приложим към аналогови телефони или никой не се обажда. Това е неравнопоставеност в комуникацията. 2.- При опит да ползвам електронните услуги на касата се оказва, че Гугъл хрома ме предупреждава, че препратката към сайтовете Е С ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ, ЧЕ СЕРТИФИКАТЪТ ЗА СИГУРНОСТ НЕ Е НАДЕЖДЕН ...??? Как ИТ-специалистите са допуснали такъв пропуск? Що за немарливост! 3. КАК ДА РАЗБЕРА ДАЛИ РЕЦЕПТУРНАТА МИ КНИЖКА СЕ НУЖДАЕ ОТ ПРЕЗАВЕРКА ? - от 5-6 години не ползвам лекарството, което преди беше вписано в рецептурната ми книжка, а ми предстои да приемам нови лекарства ? 4. Защо в сайта на НЗОК няма списък с РЗОК- София-град с адресите и работното време, както и телефони. В менюто на РЗОК са посочени обществените поръчки, но не и информацията необходима на пациентите. Кой определя структурата на въпросното меню и що за формализъм, че се предоставя полезна информация? 5. Припоръката ми е сайта да се структурира по начин - максимално обслужващ ЗОЛ. Надявам се да обърнете внимание на тези важни въпроси.

Отговор

Уважаема госпожо Стоянова, гражданите, които търсят информация на „зеления телефон“ на НЗОК – 0800 14 800, за правата си като здравноосигурени при ползване на медицински услуги, могат да се свързват с експертите на институцията от стационарни телефони, телефонни номера към всички мобилни оператори, както и от чужбина. Разговорите са безплатни за потребителите и те могат да задават въпросите си на телефона от 9 ч. до 17.30 ч., всеки работен ден от седмицата.
Адресите и телефонните номера на районните здравноосигурителни каси (РЗОК) са публикувани в меню „Контакти“.
Случаите, в които се изисква презаверка в РЗОК на заверените диагнози в рецептурните книжки от тризначни в четиризначни МКБ-кодове, както и заверка на нови диагнози в рецептурните книжки, са описани в „Указание за преминаване от тризначни към четиризначни МКБ–кодове при предписване и отпускане на лекарствени продукти, медицински изделия и диетични храни за специални медицински цели, заплащани от НЗОК в извънболничната помощ“.
На сайта на НЗОК, в меню „Лекарства“, линк „За договорните партньори на НЗОК“ – „Изпълнители на медицинска/дентална помощ“ е публикувано Указанието.
Върни се в началото на страницата
Управление на вашата поверителност

За оптималната работа на интернет страницата, порталът на НЗОК и нашите партньори използваме технологии, за да съхраняваме и/или да имаме достъп до информация за устройството Ви – бисквитки или cookies. Приемайки тези технологии, Вие позволявате на НЗОК и на партньорите ни да обработваме лични данни на този сайт, като поведението Ви или уникални идентификатори за Вашето устройство. Несъгласието или отмяната на съгласие може да се отрази неблагоприятно върху някои характеристики или функции.

Кликнете долу, за да се съгласите с гореспоменатото или да направите конкретен избор, включително да упражните правото си на несъгласие с това компании да обработват лична информация, базирана на легитимен интерес, а не съгласие. Можете да промените избора си по всяко време, като кликнете върху „Настройки“ по-долу.

Използваме данните ви за:

  • Точни данни за географско позициониране и идентификация чрез сканиране на устройства
  • Персонализирани реклами и съдържание, измерване на реклами и съдържание, статистика за аудиторията и разработване на продукти
  • Строго необходими бисквитки
  • Функционални
  • Аналитични
  • Реклама
  • Бисквитки за функции, анализ, рекламни (не-IAB доставчици) и социални медии