Въпрос за частото ми заплащане при лечението ми в "Токуда",поема ли се от НЗОК?
От: Г** Н** Д** Зададен на: 03/09/2017 Отговорен на: 08/09/2017Въпрос
На 09.09.2014г.бях приет в б-ца "Токуда'' без да имам направление от джипито ми/срещу заплащане./ за лечение в продължение на две седмици. Това ми струваше около 2,000 лв. Сега когато имам уникален код виждам текст" одобрено от НЗОК за плащане /онлайн подадена дейност/ Искам да попитам при положение,че съм си платил лечението , НЗОК плаща ли и тя ?
Отговор
Уважаеми г-н Душев,След като в електроното здравно досие виждате, че лечебното заведение за болнична помощ е подало отчет към НЗОК за заплащане на извършената дейност, това означава, че дейността е извършена на лице с непрекъснати/възстановени здравноосигурителни права. Уточнете точно за какво сте заплатили 2000 лв. Има медицински изделия и консумативи по някои клинични пътеки, които не се заплащат от НЗОК. Ако такива не се е наложило да бъдат използвани при лечението Ви, може да подадете заявление/жалба до РЗОК София или до НЗОК. Опишете подробно обстоятелствата по случая и приложете копия на всички финансови и медицински документи, с които разполагате, за да бъде извършена проверка от контролните органи на институцията.