попълване в аптека на реквизитите в рецепта

От: Л** Зададен на: 09/02/2012   Отговорен на: 15/02/2012

Въпрос

Когато получателя на медикаментите изписани по рецептата е самото лице ,а не е приносител ,необходимо ли е да се попълва в ЕГН на пациента още веднъж на екземпляра предназначен за отчет в касата при условие че той е изписан от лекаря в съонветното поле при създаване на рецептата.

Отговор

Уважаеми г-н Лазаров, съгласно т.10 от „Указания за работа с документи за предписване и отпускане на лекарствени продукти, медицински изделия и диетични храни за специални медицински цели“, неразделна част от приложение № 3 „Първични медицински документи“ на НРД 2012 - в частта „Данни, попълвани от аптеката“, е записано: „ЕГН /ЛНЧ или идентификационен номер на чужденеца и код на държавата на получателя“.
Върни се в началото на страницата
Управление на вашата поверителност

За оптималната работа на интернет страницата, порталът на НЗОК и нашите партньори използваме технологии, за да съхраняваме и/или да имаме достъп до информация за устройството Ви – бисквитки или cookies. Приемайки тези технологии, Вие позволявате на НЗОК и на партньорите ни да обработваме лични данни на този сайт, като поведението Ви или уникални идентификатори за Вашето устройство. Несъгласието или отмяната на съгласие може да се отрази неблагоприятно върху някои характеристики или функции.

Кликнете долу, за да се съгласите с гореспоменатото или да направите конкретен избор, включително да упражните правото си на несъгласие с това компании да обработват лична информация, базирана на легитимен интерес, а не съгласие. Можете да промените избора си по всяко време, като кликнете върху „Настройки“ по-долу.

Използваме данните ви за:

  • Точни данни за географско позициониране и идентификация чрез сканиране на устройства
  • Персонализирани реклами и съдържание, измерване на реклами и съдържание, статистика за аудиторията и разработване на продукти
  • Строго необходими бисквитки
  • Функционални
  • Аналитични
  • Реклама
  • Бисквитки за функции, анализ, рекламни (не-IAB доставчици) и социални медии