медицински изделия

От: К** Е** Зададен на: 13/10/2011   Отговорен на: 14/10/2011

Въпрос

Във връзка с Наредба 10/24.03.2009г. за условията и реда за заплащане на лекарствени продукти, на медицински изделия и диетични храни и нейното изменение публикувано в Д.В. бр.67/30.08.2011г. какви последващи действия следва да извърши фирмата за продължаване на договорното ни партньорство с НЗОК.

Отговор

В Наредбата за изменение и допълнение на „Наредба № 10 от 2009 г. за условията и реда за заплащане на лекарствени продукти по чл.262, ал.4, т.1 от Закона за лекарствените продукти в хуманната медицина, на медицински изделия и диетични храни за специални медицински цели” (публикувана в ДВ, бр.67 от 30.08.2011 г.), няма промяна в частта за медицинските изделия. Договорното партньорство на фирма „Калоян-07” ЕООД с НЗОК продължава.
Върни се в началото на страницата
Управление на вашата поверителност

За оптималната работа на интернет страницата, порталът на НЗОК и нашите партньори използваме технологии, за да съхраняваме и/или да имаме достъп до информация за устройството Ви – бисквитки или cookies. Приемайки тези технологии, Вие позволявате на НЗОК и на партньорите ни да обработваме лични данни на този сайт, като поведението Ви или уникални идентификатори за Вашето устройство. Несъгласието или отмяната на съгласие може да се отрази неблагоприятно върху някои характеристики или функции.

Кликнете долу, за да се съгласите с гореспоменатото или да направите конкретен избор, включително да упражните правото си на несъгласие с това компании да обработват лична информация, базирана на легитимен интерес, а не съгласие. Можете да промените избора си по всяко време, като кликнете върху „Настройки“ по-долу.

Използваме данните ви за:

  • Точни данни за географско позициониране и идентификация чрез сканиране на устройства
  • Персонализирани реклами и съдържание, измерване на реклами и съдържание, статистика за аудиторията и разработване на продукти
  • Строго необходими бисквитки
  • Функционални
  • Аналитични
  • Реклама
  • Бисквитки за функции, анализ, рекламни (не-IAB доставчици) и социални медии